Universitatea din Petroșani

Anunțuri


Situația vaccinării personalului la nivelul Universității din Petroșani
Personal didactic (titular și asociat): 158 vaccinați dintr-un total de 209, reprezentând 75,60%
Personal didactic auxiliar și nedidactic: 101 vaccinați dintr-un total de 146, reprezentând 69,18%


HOTĂRÂREA CJSU NR 174/11.10.2021 privind stabilirea unor măsuri de diminuarea impactului tipului de risc, în aplicarea HG 1090/07.10.2021 cu modificările și completările ulterioare în Municipiul Petroșani

Model - Declarație pe propria răspundere CJSU 174


ANUNȚ ACCES GRATUIT COLECȚIILE DeGRUYTER


FREE-TRIAL-OXFORD-JOURNALS

Oxford University Press, prin partenerul său în România – ROMDIDAC - și Asociația Anelis Plus oferă, în perioada 1.10.2021-31.12.2021, instituțiilor membre în Asociație, acces gratuit la revistele electronice incluse în Full Journals Collection, disponibilă pe platforma Oxford Academic - https://academic.oup.com/journals. Accesul se va face pe baza IP-urilor instituționale.

Bilete la RC Grivita - CS Stiinta Petrosani



Campanie de vaccinare împotriva COVID-19



Conferința online cu tema: “Acces la literatura științifică: Romanian International Conference for Education and Research”, ediţia a VIII-a, 27-29 octombrie 2020.
Descrierea evenimentului, temele abordate, speakeri, locații, Agenda și formularul de înregistrare la Conferință se regăsesc la adresa:
https://conferinta.e-nformation.ro/


Hotarare CNSU nr. 48 din 08.10.2020

Retea nationala de afiliere - Turist Pass

Achiziții PROIECT ROSE AG 101 - C.R.E.S.C. - UPET

Achiziție de servicii de editare carte (poziția 12 -Pachet servicii editare carte) - AG 101 - 02.11.2021

Achiziție de bunuri (poziția 8 - Pachet interactiv profesional) - AG 101 - 27.07.2021

Achiziție de bunuri (poziția 7 -13 scaune ergonomice) - AG 101 - 28.06.2021

Achiziție de bunuri lot 1 mobilier - AG 101 - 20.11.2019

Achiziție de bunuri-mochetă și jaluzele - AG 101 - 11.11.201

Achiziție de bunuri-cărți de specialitate - AG 101 - 28.10.2019

Achiziție de servicii de pregatire si reproducere materiale de instruire pentru workshopuri - AG 101 - 09.09.2019

Achiziție de lucrari de reparație și renovare Centru de învățare AG 101 - 12.08.2019

Achiziție de bunuri lot 5 AG 101 - 31.07.2019

Achiziție de bunuri lot 5 AG 101 - 11.07.2019

Procedura de achiziție bunuri (lot 5) se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decat consultanță.

Achiziție de bunuri lot 3 AG 101 - 23.04.2019

Achiziție de bunuri lot 3 AG 101 - 03.04.2019 - anulat

Procedura de achiziție bunuri (lot 3) se anulează în conformitate cu respectarea cerințelor din Ghidul privind achiziția de bunuri, lucrări și servicii, altele decat consultanță din cauză că nu au fost primite oferte conforme necesare pentru atribuirea contractului.

Achiziție de bunuri scaune ergonomice - 20.03.2019

Contractul a fost atribuit operatorului economic SC Criss Office SRL, contract nr. 1/07.05. 2019, cu o valoare de 4176,48 lei fara TVA.

Achiziție teste psihologice Etapa II ROSE 2019-2020 AG 45

Achiziție teste psihologice Etapa I ROSE 2019-2020 AG 45

Achiziție bunuri ROSE 2018-2019 AG 45

ACHIZITIE SERVICII CONSULTANȚĂ ROSE 2018-2019 AG. nr. 45 ETAPA I

Achiziții transport ROSE Etapa 2- 2018-2019

Achiziții teste psihologice ROSE Etapa 2- 2018-2019

Achizitii servicii de transport 2018-2019

Achiziții teste psihologice ROSE - 2018-2019

ANUNT DE SELECȚIE PARTENER

PROEICT POCU 2014-2020, Axa Prioritară 6,  Prioritatea de investiții – 10.ii. Îmbunătățirea calității și eficienței și accesul la învățământul terțiar și a celui echivalent în vederea creșterii participării și a nivelului de educație, în special pentru grupurile defavorizate, O.S. 6.7., O.S. 6.9., O.S. 6.10, apelul Bursa student antreprenor - măsură activă pentru cresterea participarii studenților din categorii vulnerabile la programe de studii de licență

 

Am înțeles
Acest website folosește „cookies”. Pentru mai multe informații privind prelucrarea datelor si GDPR,click aici.